Goodbrandz

Waar staat deze Award voor?

Deze award is in het leven geroepen om vooruitstrevende retailers en winkelconcepten onder de aandacht te brengen en te stimuleren.

“Door de opkomst van het webshoppen neemt het belang van attractieve winkels met een authentiek en gevarieerd aanbod toe. Consumenten laten zich in hun koopgedrag steeds meer leiden door beleving, authenticiteit en duurzaamheid.”

Bij consumenten draait het niet langer om winkelen in de betekenis van “fysiek ergens heen gaan om aankopen te doen”, maar het gaat om het entertainen van de consument.

Retailers die consumenten op de juiste manier benaderen, met het juiste aanbod van merken met een verhaal, die met hun klanten blijven communiceren, zijn over een paar jaar de winnaars”, aldus eigenaresse Cécile Scheele.

De genomineerden kunnen strijden voor verschillende prijscategorieën, aangezien er veel diversiteit is in het Nederlandse winkellandschap.

Vanaf 2015 is de European Retail Experience Award toegevoegd aan de categorieën.

European Retail Experience Award bedoeld om te inspireren

Nieuw in 2016 is de European Retail Experience Award, deze Award is bedoeld om de Nederlandse retailers te inspireren. Er zijn in Europa veel innovatieve en unieke winkels, door deze in kaart te brengen, kunnen we de Nederlandse retailers prikkelen. De categorieën gelden voor zowel de juryprijs, als de publieksprijs en zijn als volgt:

  • Best Customer Experience Award
  • Retail Excellence Award
  • Most Innovative Store Award
  • Online Experience Award
  • European Retail Experience Awards

Gerelateerde berichten

Leave a Comment

%d bloggers liken dit: